O mnie

Poland
Witam. Giełdą zajmuję się od 1996 roku. Nie obiecuję gruszek na wierzbie. Celem bloga jest wskazanie praktycznego podejścia do inwestowania na rynku akcji i funduszy inwestycyjnych. Będę publikował praktyczne portfele, które pozwolą w dłuższym okresie bezpiecznie pomnożyć kapitał.

piątek, 28 marca 2014

Zmiana w Portfelu Technicznym




       W dniu dzisiejszym postanowiłem zmienić nieco skład Portfela Technicznego.   Po dogłębnej analizie aktualnych możliwości zdecydowałem się połowę portfela zainwestować na rynku tureckim.

 Jak zwykle rozliczenie transakcji nastąpi po dwóch dniach roboczych, czyli we wtorek po południu lub środę.  Napiszę też kilka słów uzasadniających mój wybór.

6 komentarzy:

  1. ostrożnie to może być tylko odbicie zdechłego kota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie ma 100% pewności dlatego inwestuję tylko połowę portfela. Natomiast w przypadku gdyby okazałoby się że mam rację zysk może być duży - BIST 100 znajduje się aktualnie blisko 35% poniżej szczytu z maja ub.roku.

      Usuń
  2. pirx
    ta konwersja środków to w ramach parasola, czy poza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Konwersja w obrębie parasola do UniAkcje Turcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mbanku jest tylko Investor Turcja - czy on sie nada czy jest slabszy od uni?

      Usuń
    2. UniAkcje Turcja powstał w lutym ubiegłego roku i nie ma jeszcze historii. W związku z tym trudno ocenić jak będzie się zachowywał. Uważam jednak, że w przypadku realizacji pozytywnego scenariusza wszystkie fundusze typu "Turcja" powinny dać w miarę satysfakcjonujące wyniki.

      Usuń