O mnie

Poland
Witam. Giełdą zajmuję się od 1996 roku. Nie obiecuję gruszek na wierzbie. Celem bloga jest wskazanie praktycznego podejścia do inwestowania na rynku akcji i funduszy inwestycyjnych. Będę publikował praktyczne portfele, które pozwolą w dłuższym okresie bezpiecznie pomnożyć kapitał.

niedziela, 19 sierpnia 2012

Ranking blogerów niezależnych - najnowsza klasyfikacja.

               W dniu dzisiejszym  został opublikowany najnowszy ranking blogerów niezależnych.  Od czasu ostatniej publikacji  wystąpiły spore zmiany w klasyfikacji poszczególnych blogów finansowych . Miło mi poinformować moich czytelników,  że mój blog awansował z miejsca 41 (pół roku temu) na prestiżowe 12 miejsce obecnie. Dodam jeszcze , że w przyszłym miesiącu upłynie pierwszy rok utworzenia przeze mnie bloga i tak szybki awans jest dla mnie niemałym zaskoczeniem.  A o to szczegóły :  http://longterm.pl/?p=1347

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie i tak za nisko ,co prawda nie interesują mnie blogi o kontraktach a tych jest dość dużo.A mam pytanie trochę z innej beczki.Czy pamięta pan jakaś hossę w której od samego początku nie uczestniczą małe i średnie spółki.Cos na kształt tego co się dzieje na naszym rynku teraz.Dodam tylko że nie uważam że właśnie zaczynamy nowa hossę,chodzi mi tylko czy Pan cos takiego pamięta.W kazdym razie gratki za tą 12 zawsze miło jak ktos doceni czyjąś prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dodam tylko że nie uważam że właśnie zaczynamy nowa hossę"

      To ja na to: "szlemik bez atu"
      http://charts.dacharts.net/2012-08-18/Lucek_WIG&WIG20_Monthly.png

      Usuń
    2. Dzięki za gratki. Jeśli chodzi o Twoje pytanie na temat małych i średnich spółek to nie przypominam sobie takiej sytuacji. Spółki te zawsze rozpoczynały hossę. Co do obecnej sytuacji, to sprawa wydaje się być jasna. Pomimo ostatnich wzrostów na indeksie Wig20 nie widzę możliwości zaistnienia hossy na szerokim rynku. 20 największych spółek nie jest w stanie samodzielnie wygenerować długotrwałej fali wzrostowej, aczkolwiek będą występowały takie próby. Do odwrócenia negatywnej tendencji w pierwszej kolejności niezbędny jest proces obniżenia kosztów pieniądza, który -jak wiadomo- jeszcze się nawet nie rozpoczął.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale prawdę mówiąc sporo tematów podsunęli mi sami czytelnicy i bez was ten blog byłby zapewne dużo mniej ciekawy.

      Usuń