O mnie

Poland
Witam. Giełdą zajmuję się od 1996 roku. Nie obiecuję gruszek na wierzbie. Celem bloga jest wskazanie praktycznego podejścia do inwestowania na rynku akcji i funduszy inwestycyjnych. Będę publikował praktyczne portfele, które pozwolą w dłuższym okresie bezpiecznie pomnożyć kapitał.

czwartek, 7 sierpnia 2014

Zmiana w Portfelu Technicznym





  •      W dniu dzisiejszym zleciłem konwersję wszystkich jednostek funduszu UniAkcje Turcja na UniKorona Pieniężny.  Posunięcie to ma charakter wyprzedzający wydarzenia, które mogą mieć niekorzystny wpływ na giełdy w najbliższym czasie. Chodzi o ryzyko eskalacji działań wojennych za naszą wschodnią granicą . W związku z tym postanowiłem zabezpieczyć portfel przed niepotrzebnym ryzykiem.  Decyzja nie jest podyktowana wskazaniami analizy technicznej, gdyż do tej pory nie pojawiły się sygnały sprzedaży na których opieram swoje decyzje zarządzając blogowym portfelem.  Rozliczenie transakcji nastąpi jak zwykle za dwa dni robocze,  czyli w poniedziałek wieczorem lub we wtorek rano.
  
 ps. Przepraszam, że nie odpowiadałem na wątpliwości poruszane w postach, ale obecnie mam bardzo ograniczony dostęp do internetu i w związku z tym trochę więcej postaram się napisać przy kolejnej okazji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz