O mnie

Poland
Witam. Giełdą zajmuję się od 1996 roku. Nie obiecuję gruszek na wierzbie. Celem bloga jest wskazanie praktycznego podejścia do inwestowania na rynku akcji i funduszy inwestycyjnych. Będę publikował praktyczne portfele, które pozwolą w dłuższym okresie bezpiecznie pomnożyć kapitał.

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Portfel Techniczny - podsumowanie listopada 2014 r.



   
   Kolejny miesiąc za nami - pora zatem podsumować wyniki Portfela Technicznego. Na koniec listopada wartość portfela wyniosła 14330 zł na co składało się  71,6986 jednostek uczestnictwa funduszu  UniKorona Pieniężny  przy wycenie jednostki  199,91 zł.

 Graficzne zobrazowanie wyników zarówno od początku bieżącego roku jak i w ujęciu całościowym umieściłem powyżej. Jak wspominałem w ubiegłym poście w piątek złożyłem zlecenie konwersji wszystkich jednostek na fundusz  UniAkcje Turcja.  Decyzja została podyktowana utworzeniem sygnałów technicznych kupna zarówno na indeksie  BIST100, jak i wszystkich funduszach inwestycyjnych mających ekspozycję na rynek turecki w perspektywie co najmniej średnioterminowej.

Rozliczenie transakcji nastąpi we wtorek wieczorem lub w środę przed południem.

6 komentarzy:

  1. Wynik imponuje. Od jakiegoś czasu obserwuję (niestety mocno biernie) bloga. W złym momencie wszedłem na giełdę i pewnie stąd wynika moja niechęć do niej :). Raz się sparzyłem i na razie mi wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyniku. Mam nadzieję, że Turcja okaże się również trafną inwestycją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osiągniecie naprawdę imponujące. Tylko pogratulować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze. Przez ostatnich kilka miesięcy portfel niewiele zarobił, ponieważ składał się z jednostek funduszu pieniężnego. W związku z tym, że na polskim rynku akcji na dzień dzisiejszy nie widzę szans na ukształtowanie się trwalszego trendu wzrostowego postanowiłem po raz kolejny zainwestować w Turcji. Zobaczymy czy i tym razem dopisze szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. choc układ świec na indexie tureckim pokazuje korekte - biała, potem szpulka i czarna , toroszke zakup na górce

    OdpowiedzUsuń
  6. Turcja jest bezp rynkiem nawet w razie wojny Rosji z Ukraina, gdyż Putin żyje we wielkiej przyjazni z Ankara.
    http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?kat=1356&wid=17074582

    OdpowiedzUsuń